Skip to main content

थप फ्रिक्वेन्सी माग्दै एनसेल

निजी क्षेत्रको दूरसञ्चार सेवा प्रदायक एनसेलले विभिन्न चार ब्यान्डमा थप ४० मेगाहर्ज फ्रिक्वेन्सी माग गरेको छ ।
पटकपटक गरेर थप फ्रिक्वेन्सी माग्दै आएको एनसेलले फेरि नेपाल दूरसञ्चार प्राधिकरणलाई ताकेता पत्र पठाएको हो । ‘एनसेलले विभिन्न ब्यान्डमा फ्रिक्वेन्सी बढाइदिन माग गरिरहेकै हो,’ प्राधिकरणका एक अधिकारीले भने, ‘यसपालि भने आफूले मागेका सबैखाले फ्रिक्वेन्सी दिन आग्रह गरी एउटा ताकेता पत्र पठाएको छ ।’
प्राधिकरणका प्रवक्ता मीनप्रसाद अर्यालले एनसेलले थप फ्रिक्वेन्सी माग गरेको पुष्टि गरे । यसअघि ४ विभिन्न ब्यान्डमा २९ मेगाहर्ज फ्रिक्वेन्सी पाइसकेको छ । ‘उसले थप फ्रिक्वेन्सी माग गरेको हो,’ उनले भने, ‘फ्रिक्वेन्सी नीति पारित भएर आएपछि उसको प्रस्ताव नियमसम्मत भएमा पाउने छ ।’ प्राधिकरणले गत मंगलबार मात्र फ्रिक्वेन्सी नीति संशोधनका लागि सञ्चार मन्त्रालयमा पठासकेको छ । मुख्य लगानीकर्ता रेनोल्ड होल्डिङको सेयर बिक्री पश्चातको पुँजीगत लाभ करका विषयमा विवाद कायमै रहँदा कम्पनीले थप फ्रिक्वेन्सी माग गरेको हो ।
एनसेलले सबैभन्दा आकर्षक मानिएको ९ सय मेगाहर्ज ब्यान्डमा नेपाल टेलिकमलाई दिएकै जति फ्रिक्वेन्सी दिन माग गरेको छ । यो ब्यान्डमा एनसेलले १ दशमलव ६ मेगाहर्ज फ्रिक्वेन्सी थपिदिन माग गरेको हो । हाल एनसेलसँग ९ सय मेगाहर्ज ब्यान्डमा ८ मेगाहर्ज अपलिंक एवं डाउनलिंक फ्रिक्वेन्सी रहेको छ । तर, नेपाल टेलिकमसँग भने यो ब्यान्डमा ९ दशमलव ६ मेगाहर्ज अपलिंक एवं डाउनलिंक फ्रिक्वेन्सी छ ।

९ सय मेगाहर्ज ब्यान्डको फ्रिक्वेन्सीलाई सबैभन्दा आकर्षक मानिन्छ । यो ब्यान्डमा लगानी कम पर्छ । यो ब्यान्डमा सेवा प्रदायकले हाल दोस्रो पुस्ताको (टुजी) ग्लोबल सिस्टम फर मोबाइल (जीएसएम) सेवा चलाइरहेका छन् । टेलिफोनको टावरले फराकिलो क्षेत्रफलसम्म ‘कभरेज’ दिने भएकाले यो ब्यान्डमा लगानी कम पर्छ ।
एनसेलले १ हजार ८ सय मेगाहर्ज ब्यान्डमा ४ मेगाहर्ज थप फ्रिक्वेन्सी माग गरेको छ । हाल ११ मेगाहर्ज अपलिंक एवं डाउनलिंक फ्रिक्वेन्सी पाएको एनसेलले ४ मेगाहर्ज थपेर १५ पुर्‍याइदिन माग गरेको हो । नेपाल टेलिकमले भने १५ मेगाहर्ज अपलिंक एवं डाउनलिंक फ्रिक्वेन्सी पाएको छ । दुवै कम्पनीले यो ब्यान्डमा तेस्रो पुस्ताको (थ्रिजी) सेवा चलाउँदै आएका छन् ।
एनसेलले २ हजार १ सय मेगाहर्ज ब्यान्डमा पनि ५ मेगाहर्ज थप फ्रिक्वेन्सी माग गरेको छ । यो ब्यान्डमा टेलिकम र एनसेलले १०/१० मेगाहर्ज अपलिंक एवं डाउनलिंक फ्रिक्वेन्सी पाएका छन् । यो ब्यान्डमा पनि उनीहरूले थ्रिजी सेवा चलाइरहेका छन् ।
एनसेलले नेपाल टेलिकमलाई वाइम्याक्स इन्टरनेट सेवा चलाउन दिएको २ हजार ३ सय मेगाहर्ज ब्यान्डको फ्रिक्वन्सी आफूलाई पनि दिन माग गरेको छ । उसले यो ब्यान्डमा ३० मेगाहर्ज फ्रिक्वेन्सी दिन माग गरेको हो । यो ब्यान्डमा टेलिकमले ३० मेगाहर्ज फ्रिक्वेन्सी पाइसकेको छ ।
पत्रमा एनसेलले यी नयाँ प्रविधि अपनाउन एवं सेवा विस्तारका लागि थप फ्रिक्वेन्सी आवश्यक भएको जनाएको छ । जेठ अन्तिम साता एनसेलले ताकेता पत्र प्राधिकरणलाई पठाएको हो । एनसेलले ६ वर्ष अगाडि नै चौथो पुस्ता (फोरजी) सेवा चलाउन भन्दै थप फ्रिक्वेन्सी माग गरेको थियो । उसले फोरजीका लागि २ हजार ३ सय ब्यान्डमा फ्रिक्वेन्सी दिन माग गरेको हो । त्यस्तै दुई वर्ष अगाडि प्रविधि तटस्थता (टेक्नोलोजी न्युट्रल) प्रविधि अपनाउन पाउने गरी फ्रिक्वेन्सी दिन माग गरेको थियो ।
नवीकरणको साढे २ अर्ब भुक्तानी
एनसेलले मोबाइल अनुमति पत्रको नवीकरण शुल्कबापत प्रत्येक वर्ष तिर्नुपर्ने किस्ताबापत बुधबार २ अर्ब ५० करोड रुपैयाँ बुझाएको छ । ‘एनसेलले चौथो किस्ताबापत साढे २ अर्ब रकम तिरेको हो,’ प्राधिकरणका प्रवक्ता मीनप्रसाद अर्यालले भने, ‘यो किस्ताका लागि असार मसान्तसम्म म्याद थियो ।’ अरू कम्पनीले भने अनुमतिपत्र नवीकरण शुल्क तिरिसकेका छैनन् । उनीहरूले असार मसान्तसम्म तिरिसक्ने प्राधिकरणले जनाएको छ ।

सरकारले दूरसञ्चार कम्पनीको अनुमतिपत्र नवीकरण शुल्क २० अर्ब रुपैयाँ तोकेको छ । कम्पनीहरूले आठ किस्तामा बुझाउन पाउने गरी २०६९ असोज १४ गतेको मन्त्रिपरिषद् बैठकले निर्णय गरेको थियो । निर्णयअनुसार दूरसञ्चार कम्पनीहरूले हरेक आर्थिक वर्षको असार मसान्तभित्र रकम बुझाउनुपर्छ । एनसेलले बुझाएको रकम आर्थिक वर्ष २०७२/७३ को किस्ता हो ।

Comments

Popular posts from this blog

गजल

साँचो प्रेम गर्छु भने तिमीबिना मर्छु भने तनमनलाई प्रेममा रौनकता भर्छु भने तिमी मेरो आफ्नो भए बैतरणी तर्छु भने तिम्रो मन जित्नलाई तिम्रै शरण पर्छु भने तिम्रो जोवन लुटेपछि अन्तै डेरा सर्छु भने

मेड इन नेपाल बाइक

काठमाडौं, असोज २३- एक दशकयता नेपालमा एसेम्बल मोटरसाइकल उत्पादन गर्ने व्यवसायीका दुई प्रयास व्यवसायिक रुपमा सफल हुन सकेनन्। चीनबाट इन्जिन र पार्टपुर्जा ल्याएर यहाँ एसेम्बल गरी उत्पादन सुरु गरिएका अन्ना लिफान र कस्मिक यिङयाङ बाइक बजारमा खासै देखिँदैनन्। दुई कम्पनीको असफलता देखे पनि एउटा व्यावसायिक समूहले फेरि नेपालमा बाइकको एसेम्बल सुरु गरेको छ। नवलपरासीमा एसेम्बल प्लान्ट राखेर एभरेस्ट स्टार मोटर प्रालिले बाइक उत्पादन सुरु गरेको हो। करिब ६ महिनादेखि उत्पादन सुरु गरेको यो कम्पनीले हालसम्म २ सय २५ वटा मोटरसाइकल बजारमा ल्याइसकेको सञ्चालक बिन्दुरत्न तुलाधरले बताए। पहिलेका कम्पनी सफल हुन नसकेको देखेका उनी आफ्नो कम्पनी भने सफल हुने दाबी गर्छन्। 'हामीले बजारलाई सुहाउँदो र पार्टपुर्जा सुलभरुपमा उपलब्ध गराउने गरी उत्पादन सुरु गरेकाले असफल हुँदैनौं भन्ने लागेको छ,' तुलाधरले भने, 'पहिलेका कम्पनीले गरेको गल्ती हामी गर्दैनौं।' कम्पनीले चीनबाट इन्जिनसहित पुर्जाहरु ल्याएर मोटरसाइकल एसेम्बल सुरु गरेको हो। कम्पनीले 'इभर स्टार' ब्रान्डमा १ सय ५० सिसीको बाइक उत्पादन सुरु